reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Nalevanková

Lenka Nalevanková

Bloger 
  • Počet článkov:  164
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada chodím do prírody. Fascinuje ma stvorený svet a najviac človek. Páči sa mi definícia slobody ako schopnosti konať pravdu v láske. Teším sa, že som v živote stretla ľudí, ktorí sú mojimi priateľmi. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáľudiavieranázorkultúrapríbehprírodavtip

reklama

príroda

Malá Fatra

Lenka Nalevanková

Malá Fatra

koncom augusta

  • 19. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 462x
  • 9
Jaskyňa - stromy - lúka

Lenka Nalevanková

Jaskyňa - stromy - lúka

príroda

  • 20. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 664x
  • 9
Zasnežená...

Lenka Nalevanková

Zasnežená...

krajina s jemnou stopou človeka.

  • 8. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 566x
  • 16
Kone

Lenka Nalevanková

Kone

chytené do mobilu.

  • 26. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 988x
  • 10
Opäť naboso

Lenka Nalevanková

Opäť naboso

Tentokrát na Kojšovku. Raz som sa zamyslela nad reflexnou masážou nôh. A odvtedy chodím po lesoch a lúkach bosá. Mäkký kontakt s jemnou trávou či príjmenou hlinou strieda ostrý dotyk s hranami kameňov či kamienkov. Slnkom vyhriata zem prechádza do lahodne chladného povrchu či mokrej bažiny. Len sa tak čľpkať vo vodičke. Namočiť chodidlá do studničky. Bežať po lúke. Ešte musím vymyslieť čo s odevom :)

  • 1. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 482x
  • 10
reklama
Ako sme založili ženskú osadu...

Lenka Nalevanková

Ako sme založili ženskú osadu...

Naši (už dávno bývalí) frajeri sa rozhodli, že do tej ich nemajú ženy vstup povolený... Chodiť s nimi po lese to sme mohli (v podstate sme častejšie boli v mužsko ženskej zostave než len jednopohlavnej)... ale sleziny boli čisto pánska záležitosť... A tak sme akčne vymysleli naše zrazeniny... Paráda... Dva roky intenzívnych príprav... (sedenie po krčmách a vymýšľanie a vymýšľanie... ) a chodenie hľadať naše miesto... v snehu po pás sa kamsi žgriapať ...alebo len tak si ležkať v trávičke... 5 dievčat... dnes sú už niektoré viacnásobnými milujúcimi matkami...

  • 7. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 432x
  • 5
... aj vďaka grázlom

Lenka Nalevanková

... aj vďaka grázlom

Sprevádzajú ma vreštiaci na mol spití páni zatiaľ minoritného etnika. Idú tým istým smerom ako ja. Nastupujú do toho istého autobusu ako ja. Vo vzduchu visí problém. Pár zastávok a... Bitka...

  • 8. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 522x
  • 8
Mráz na Čergove

Lenka Nalevanková

Mráz na Čergove

V tomto januárovom teple sa mi vynorili spomienky na poriadnu zimu. Najukrutnejší mráz sme prežili spolu s priateľmi pred pár rokmi na Čergove. Vybrali sme sa na prvý „jarný“ vander. :-) Začiatkom marca sa zdalo byť vhodné konečne „ísť von“, hnaní túžbou po čistom vzduchu, vysokých stromoch, rozľahlých lúkach a voľnosti sme neodhadli stav počasia. Iskrivá potreba opantala naše mysle, spravila si hniezdočko v duši.

  • 24. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 198x
  • 9
Skoro týždeň sama v lese

Lenka Nalevanková

Skoro týždeň sama v lese

Neviem už ktorý rok to bolo. Bolo leto. Ťahalo ma to von. Na lúky. Do hôr. Na staré známe miesta, po ktorých sme vandrovali. A chcela som byť sama. Len s karimatkou, spacákom, celtou, nožíkom, ešákom, fajkou a hrnčekom.

  • 11. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 689x
  • 12
Instantný hrášok

Lenka Nalevanková

Instantný hrášok

Plávam si v polievočke. V hráškovej.  Som zelený. Tvárim sa, že som čerstvý. Odtrhnutý priamo zo záhradky. Sme tu až štyria. To je podľa obalu 41%.

  • 11. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 057x
  • 11
reklama
V noci na Kriváň

Lenka Nalevanková

V noci na Kriváň

August 2000, zo soboty na nedeľu. Vlak uháňa nočnou krajinou. Rozprávame sa. Pozorujeme prírodu.

  • 10. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 598x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu