reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Nalevanková

Lenka Nalevanková

Bloger 
  • Počet článkov:  164
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada chodím do prírody. Fascinuje ma stvorený svet a najviac človek. Páči sa mi definícia slobody ako schopnosti konať pravdu v láske. Teším sa, že som v živote stretla ľudí, ktorí sú mojimi priateľmi. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáľudiavieranázorkultúrapríbehprírodavtip

reklama

príbeh

Dedinka v údolí

Lenka Nalevanková

Dedinka v údolí

Mladá, sympatická a dosť pekná cigánka ma odprevádza k domu so štyrmi psami. Hoci ma už poznajú a patria k tým nemnohým, ktorých sa nebojím... istota je istota, už pár mesiacov ma nevideli... :-) Dievča malo namierené tým smerom ako ja. Pýta sa Zuzi:

  • 19. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 28
Cingaro. Zigeuner. Gipsy. Cigán.

Lenka Nalevanková

Cingaro. Zigeuner. Gipsy. Cigán.

„Mami, mami, mami, mamiií!“ Janka vykukuje cez záclonu. Pohľad nasmerovaný k rohu pekárne. „Už ho vidím, už ho vidím, už ho vidím!“ Lucii sa tiež podlomia kolená.

  • 8. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
S tebou mně baví svět...

Lenka Nalevanková

S tebou mně baví svět...

Bolo to síce fakt o ničom ale tá sranda stála zato. A ešte k tomu za komunizmu. Na Silvestra nás poslali strážiť časť ukrajinskej hranice. Čakal nás zrub a romantický večer pri krbe. No jasné, zasmejete sa traja chlapi pes a romantika...

  • 5. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Ľúbi - neľúbi... alebo láska cez internet.

Lenka Nalevanková

Ľúbi - neľúbi... alebo láska cez internet.

V jednom super akčnom seriáli, ktorého názov si už nepamätám zaznela takáto replika:„Nikdy som nebol taký šťastný, ako keď som bol zamilovaný.“„Aj keď nevieš či len ty?“ „To závisí od toho, či chceš milovať alebo vlastniť...“  ... Zuzka, mierne roztrasená zatvára dvere. Snaží sa vylúdiť úsmev pri pohľade na babku spokojne sediacu v pohodlnom kresle...

  • 3. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu