reklama

Ján Čarnogurský alebo Radoslav Procházka?

Osobne nerozumiem prečo Ján Čarnogurský obhajoval Sokola. A problém s ním mám aj odkedy jeho syna negatívne spomínal Róbert Bezák. Avšak dlhodobo nachádzam niektoré svoje vlastné názory v jeho názoroch. Respektíve mnohé jeho argumenty sa mi vidia múdre. Pričom je veľmi vzácne, aby niekto vôbec mal nejaké argumenty. Dlhodobo pozorujem, že nemá masívnu podporu verejnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)
Obrázok blogu

Názory Radoslava Procházku sa mi zdajú rozumné. Ale aj moc prešpekulované, štylizované. Keď som videla ako ohlásil, že bude kandidovať, tak som to považovala za neskutočne dobrý vtip, pripadal mi tak strašne smiešny. Čistý don Quijote. Pričom musím povedať, že som naposledy (a pravdepodobne celkovo naposledy) KDH volila najmä kvôli nemu.

To čo ma na týchto voľbách teší, je, že je kandidátov viac. Myslím si, že len tak je možné dosiahnuť, aby Róbert Fico nebol zvolený v prvom kole a možno nebol zvolený vôbec.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rozmýšľam či stojí za to aby môj hlas prepadol. No viem, že mám koho voliť. Pevne verím, že sa Rado Procházka dostane do druhého kola aj bez mojej podpory. Chcem dať hlas Jánovi Čarnogurskému. Nie je na Slovensku politik, ktorému by som ho chcela dať viac. Aj keď to nie je účelné. Istý zmysel to má.

Predstavujem si prezidenta ako múdreho človeka s nadhľadom, niekoho, kto sa vie s ostatnými baviť s dostatočným rozhľadom, sebaistotou a nezištnosťou. Do toho mi veľmi pasuje Ján Čarnogurský. Pričom myslím, že má aj istú dávku jednoduchosti, výstižnej, odbornej a hlbokej a pre mňa i krásnej a najmä autentickej.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pravdepodobne nás čaká druhé kolo Fico - Kiska a tak opäť ako už toľkokrát sa asi nezúčastním. Fica nechcem, Kiskovi neverím, zatiaľ len tak intuitívne. Ak sa Kiska dostane do druhého kola tak si ho trošku naštudujem a potom sa rozhodnem. Ak sa do druhého kola dostane Kňažko, tak hoci nie som príliš na pánov s golfovou paličkou, dám mu svoj hlas. Aj Hrušovskému, i keď už sa mi zdá taký vyprchaný. Najradšej dám v druhom kole hlas Radoslavovi Procházkovi, celkom som zvedavá aké by to bolo keby bol prezidentom on. Bola by to určite najzaujímavejšia vec, ktorá sa tu za posledných pár rokov stala.

Ešte sme nemali prezidenta, ktorého by bolo možné si vážiť. Ešte sme nemali prezidenta, ktorý by bol múdry.

Lenka Nalevanková

Lenka Nalevanková

Bloger 
  • Počet článkov:  164
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada chodím do prírody. Fascinuje ma stvorený svet a najviac človek. Páči sa mi definícia slobody ako schopnosti konať pravdu v láske. Teším sa, že som v živote stretla ľudí, ktorí sú mojimi priateľmi. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáľudiavieranázorkultúrapríbehprírodavtip

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu