reklama

Kto je Igor Matovič?

Odkiaľ berie tento človek morálne právo budiť dojem zločinnosti o ľuďoch, ktorí preukázateľne požívali rôzne nevýhody za svoje principiálne morálne postoje? Doteraz mi bol viac menej ľahostajný. Pôsobil na mňa skôr smiešne, neprispôsobivo a v poslednom čase so skrývaným úmyslom primitívnosti. Je azda ťažké vynášať súdy o každom okolo seba? Hrať sa na žalobcu. Nerobia niečo také frustrovaní návštevníci pochybných putík? A keď už má pán Matovič tak rád biblické témy, kto je v Biblii označený za žalobcu? Kto má pasiu v neustálom deštruktívnom poukazoní na chyby a nedostatky ľudí? Hrá sa na ojedinelého čistého proroka. No pokiaľ viem, nie on je ten jediný bez viny. Napriek tomu má kameňov "toľko, koľko je hviezd na nebi".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (52)
Obrázok blogu

Kto je Igor Matovič, že spochybňuje čistotu svedomia ľudí, s ktorými sa hodnotovo či intelektuálne sotva môže merať? Miešajú sa vo mne pojmy ako fanatik, populista, primitív. Stretla som pár ľudí, ktorí za jediný správny názor považujú ten svoj. Pripomína mi ich. Lenže oni sú väčšinou naozaj obmedzení. Pri ňom nadobúdam pocit, že celý ten svoj primitivizmus iba hrá. Včera ma urazil, svojou snahou pošpiniť česť ľudí, ktorých som rada, že na Slovensku máme. A dnes som si všilma, že sa hrá na exegétu a nehanebne berie do úst meno Božieho Syna. Pričom ak to dobre chápem, tak podľa neho je novodobým Jánom Krstiteľom detektor lži a kandidáti na kandidátke by mali byť skupinovým Ježišom Kristom. Buď tento človek nemá v hlave všetko v poriadku alebo môže byť veľmi nebezpečný. Dúfam, že zapadne prachom, ďalšiu mutáciu Mečiara, Fica či samozvaného spasiteľa tu nepotrebujeme. Osobne jemu, tak ako aj všetkým skorumpovaným či neskorumpovaným ľuďom, sebe i tým okolo mňa, prajem v nastávajúcom pôstnom čase prežívať očistenie plynúce z uvedomenia si a oľutovania vlastnej hriešnosti, smerujúce k prijatiu zodpovednosti a skutkom pokánia.

Lenka Nalevanková

Lenka Nalevanková

Bloger 
  • Počet článkov:  164
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada chodím do prírody. Fascinuje ma stvorený svet a najviac človek. Páči sa mi definícia slobody ako schopnosti konať pravdu v láske. Teším sa, že som v živote stretla ľudí, ktorí sú mojimi priateľmi. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáľudiavieranázorkultúrapríbehprírodavtip

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu